تبلیغات X
مدل لباس عروس
بک لینک ارزان
انجام پایان نامه ارشد در شیراز
انجام پروژه متلب
انجام پایان نامه ارشد مدیریت شیراز
خرید رپورتاژ
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
بک لینک

دانلود کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء

سریعترین و بروزترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

درباره سایت
    دانلود کارآموزی و پروژه و پایان نامه دانشگاهی و دانشجویی
تبلیغات
موضوعات
عضویت / ورود

    عضو شويد

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : *
آرشیو
خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    4+2=:
     
    (بارگزاري مجدد)
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند
    عنوان لينك
    توضيحات :
    آدرس لينك
    كد امنيتي
آمار سایـــت
    آمار مطالب
    کل مطالب : 1532
    کل نظرات : 0
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 3

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 89
    باردید دیروز : 30
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 212
    بازدید ماه : 434
    بازدید سال : 337027
    بازدید کلی : 337027
کدهای اختصاصی

تبلیغات

دانلود کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء

تعداد صفحات:23
نوع فایل:word
رشته فناوری اطلاعات
فهرست مطالب:
مقدمه
طرح بندی مرکز
اطاق MDF
سالن PCM
سالن تغذیه
اطاق کابل
سالن سوئیچ
کلیات سیستم سوئیچ
سالن تجهیزات
سیستم BAM
پردازش مکالمه
تجهیزات سالن
جایگاه کاری
اطلاعات
مشترکین معمولی
مشترکین تلفن همگانی
سرویس ویژه
خط
ترانک
انواع ترانک
کاربرد ترانک
سیگنالینگ
کارهای روزانه ثابت
تعویض پکیج
تغییر log سیستم
ارسال کنتورهای همگانی و خدماتی
تکمیل و تنظیم دفاتر گزارش
کارهای روزانه احتمالی
مواردی که طی نامه از مراجع بالاتر ارسال می گردد
مواردی که از طریق طرح جامع ارسال می گردد
کارهای ماهیانه
کارهای دو ماهه
ASR & PBX
ترافیک سنجی
ترافیک ابتدائی
ترافیک انتهائی
مراحل کار با نرم افزار ترافیک سنجی مراکز C&C08
ترافیک سنجی مراکز C&C08 جهت مشترکین پرترافیک
ترافیک سنجی مراکز C&C08 جهت یک کد خاص مثل
اختصارات
فهرست منابع و مآخذ

مقدمه
امروزه در همه کشورهای جهان مخابرات، ارتباطات و انتقال اطلاعات در حال پیشرفت و گسترش است و هر روز فناوری جدیدی روی کار می آید. در ایران نیز به دلیل احتیاج بیش از پیش مردم، سازمان ها و وزارتخانه ها مختلف به وسایل ارتباطی، سعی در پیشرفت هرچه بیشتر وجود دارد.
به لحاظ اشتغال، توسعه و رواج ICT موجب پیدایش مشاغل جدید با کیفیتی نو و برتر میشود.
امروزه شبکه های دیگری بالاتر از شبکه محلی قرار میگیرند که امکان سرویس دهی به تمام مشترکین در تمامی نقاط جهان را فراهم می سازد (IN,NGN,…)
مهمترین و حساس ترین بخش در یک مرکز تلفن، سالن دستگاه مرکز میباشد که هسته اصلی مرکز میباشد زیرا تمامی ارتباطات از آن جا شکل می گیرد. به عنوان مثال هنگامی که شما گوشی تلفن خود را برمی دارید صدای بوق (Dial Tone) می شنوید و بعد از آن می توانید شماره گیری کنید برای همین بوق ساده در هنگام برداشتن تلفن تعداد زیادی سیگنال بین گوشی تلفن شما و مرکز انتقال می یابد که به شما امکان شماره گیری میدهد.
یک مرکز تلفن به طور کلی شامل سالن دستگاه، سالن ام دی اف، سالن پی سی ام، اتاق کابل، اتاق نیرو، باتری و دیزل میباشد و روال کلی برقراری ارتباط به شکل زیر است :
سالن دستگاه وظیفه سوئچینگ و برقراری ارتباط بین مشترکین را به عهده دارد که بعد از سالن دستگاه ارتباط از طریق سالن ام دی اف با اتاق کابل برقرار میگردد و از آن جا به کافو های خارج از مرکز، سپس به پست های درب منازل و شرکت ها و ازآن جا به مشترکین و بالعکس.
به علت پیچیدگی بخش های مختلف ارتباطات در سالن دستگاه در این گزارش سعی بر این شده است که از جزئیات در مورد سوئیچ این مرکز خودداری شده و بیشتر به کلیات بخش های مختلف سالن و کارهای انجامی روزانه و ماهیانه توسط کارشناسان سوئیچ بپردازم.
این مرکز دارای 40000 شماره تلفن می باشد که از این تعداد 5000 شماره آن مربوط به کافوهای نوری میباشد و باقیمانده شماره های اصلی سوئیچ میباشد که نگهداری این دو بخش به عهده پرسنل مختلف است.

لینک دانلود


ارسال نظر برای این مطلب


نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *